Emaitzak: 4

ES EU
Informatika eta komunikazioa (3)
Suele incorporar servicios de valor añadido tendentes a la fidelización en torno a comunidades virtuales, tales como espacio web gratuito, información de diverso tipo, personalización de la información, chat, e-mail gratuito, mensajes a teléfonos móviles, software gratuito, grupos de discusión, comercio electrónico o buscador. Balio erantsiko zerbitzuak izaten ditu, komunitate birtualen inguruan leialtze aldera, hala nola doako web espazioa, hainbat informazio mota, informazioaren pertsonalizazioa, txata, doako posta elektronikoa, telefono mugikorretarako mezuak, doako softwarea, eztabaida taldeak, salerosketa elektronikoa edo bilatzailea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Tanto los términos "portal" como "comunidad virtual" se están utilizando, en muchos casos, para definir el mismo. Bai “ataria” bai “komunitate birtuala” terminoak gauza bera definitzeko erabiltzen dira kasu askotan.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Podríamos decir que una comunidad virtual es un conjunto de individuos (personas), entre los que no se establece necesariamente un contacto físico, que poseen un conjunto de necesidades de información comunes, que tienen una afinidad más o menos clara en base a su profesión, aficiones, relación geográfica o lingüística, etc. Esan dezakegu komunitate birtuala norbanakoen (pertsonen) multzoa dela; pertsona horien arteko kontaktu fisikoa ez da nahitaezkoa, eta informazio-beharrizan komunak dituzte, baita lanbide, zaletasun, harreman geografiko edo linguistiko eta abarrek sortutako antzekotasunak ere.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
El correo electrónico y otros sistemas de transmisión inmediata de la comunicación -servicios de mensajería instantánea, chats, videoconferencias–; la web 2.0, que fomenta la colaboración y el intercambio; y los blogs, las comunidades virtuales y las redes sociales -que pueden agrupar a personas de distintos lugares con preocupaciones comunes- son algunas de estas herramientas que aproximan a profesionales de distintas partes del mundo y permiten compartir e intercambiar conocimiento. Hona mundu osoko profesionalak elkarrekin harremanetan jartzeko eta ezagutza partekatzeko zein trukatzeko aukera ematen duten tresnetako batzuk: posta elektronikoa eta komunikazioa bat-batean transmititzeko beste sistema batzuk (berehalako mezularitza-zerbitzuak, txatak, bideokonferentziak, etab.); 2.0 webgunea, zeinak elkarlana eta trukea sustatzen baititu, eta blogak, komunitate birtualak eta sare sozialak, zeinek antzeko interesak edo kezkak dituen hainbat lekutako jendea biltzen duten.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua